środa, 2 września 2015

Last day of summer

Dzisiaj rozpoczęłam pierwszy dzień szkoły w klasie maturalnej. Czeka mnie spooro nauki, ale to nie zmienia faktu, ze bede starała sie znalezc dla Was jak najwięcej czasu :) Korzystając wczoraj z ostatniego dnia tych potwornych upałów przygotowałam chyba już ostatni w tym roku zestaw ubrań letnich (no chyba, że znowu zaskoczy nas 40 stopni w cieniu..). Może kolor czarny nie idzie w parze z tak gorącym dniem, lecz jednak w przypadku tych ubrań spisał się znakomicie. Całość jest przewiewna i nie sposób się w niej przegrzać. Jest to prosty look, złożony tylko z topu i szortów z H&M oraz butów Nike Roshe Run w tym samym kolorze = all black. Bardzo ciężko było cokolwiek wydobyć w tak wysokiej temperaturze, jednak udało mi się wybrać kilka chyba całkiem zadowalających zdjęć.
Jak Wam się podoba? :)

Top H&M x Szorty H&M x Buty Nike

16 komentarzy:

  1. ALL BLACK to chyba najlepszy zestaw jaki moze istniec <3 Nawet sama w mojej szafie mam większość czarnych ubran.. Pięknie wyglądasz, bardzo dziewczęco :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czarna szafa to ja mniej więcej sprzed roku, teraz staram się już wybierać bardziej żywe kolory.. wyżej widać jak mi to idzie.. :D

      Usuń
  2. Masz bardzo gładką cere, używasz czegos? A post jak zawsze super, pozdrawiam Julcia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeróżne peelingi, mam w planach zrobić o jednym z nim post :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Ale jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo nie mogłam doczekać się nowego posta i nareszcie jest! 😍 Świetna stylizacjia i zdjęcia wykonane idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłaś dzisiaj, może w Starym Browarze z chłopakiem? Bo tak mi się wydawało, że Cie mijałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zestaw! ♥
    Zapraszam do siebie :)
    http://lenaax3x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Teraz czekamy na propozycje na jesień ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie, zeby jedna pojawiła sie jeszcze w ten weekend lub od razu po ;)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz, nie ma się do czego przyczepić, po za praktycznością, ponieważ kolor czarny przyciąga światło słoneczne, co powoduje nagrdewanie się, ale wspominałaś o przewiewności więc to świetny wybór na upalne dni.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz, nie ma się do czego przyczepić, po za praktycznością, ponieważ kolor czarny przyciąga światło słoneczne, co powoduje nagrdewanie się, ale wspominałaś o przewiewności więc to świetny wybór na upalne dni.

    Zapraszam do siebie:
    http://sonast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń